torstai 21. maaliskuuta 2013

Hei kullanmurut~~

Joo, kyllä, uusi blogi.... :'D Mutta hei kaikki sivuillani kävijät ja tervetuloa lukemaan suomenkielisiä pikku tarinoita joita suollan päästäni paperille aina välillä! Inspiraationa voi olla musiikki, taide, keskustelunpätkä, unet, mikä tahansa oikeastaan : ) Pelkkä inspiroiva puhe saattaa tuottaa uuden tekstin....! XD

Mutta siis olen kohta 20-vuotias tyttö joka haaveilee kirjailijan urasta ja nykyistä tahtia päätyy nääntyväksi taiteilijaksi ennen kuin täyttää 30! Ainakin siihen on varauduttu jotta ei tartte pettyä kun ei tuu maankuulua kirjailijaa, puhumattakaan maailmankuulusta :D Mutta unelmat on korkealla! Ilman unelmia ei voi elää mun mielestä, tai ainakaan mä en voisi, joten ne on ilmiselvästi tosi tärkeitä mulle : )

Mutta en nyt höpöttele enempää vaan yritän selvittää jos saisin ensimmäisen tarinan tänne nopeasti ja jos ei niin huomenna sitten!

Englanniksi tarinoita löytyy osoitteesta:  http://mydream-katori-chan.blogspot.fi/ ja saatan sinne jopa lisätä joku päivä jotain : ) On mulla kasa tarinoita tuolla deviantArtissa jotka pitäis tonne laittaa, mutta saa nyt nähdä millon löytyy aikaa ja vapaa kone! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti