tiistai 3. tammikuuta 2017

Dancing on my own

Tänään ekaa kertaa töissä ainakin kahteen kuukauteen! Julma tauti jumitti mut sänkyyn. Vihaan sitä että pitää maata sängyssä kaikki päivät. Viikonloppusin ja lomalla se on okei, mutta ei sillon ku pitäs olla töissä!
Oli kyl ihana päivä! Toisaalta sain tietää et yks johon olin vähän ihastunu seurustelee, mutta ei ollu mikään iso juttu munkaan osalta joten ei niin haittaa! Mutta muuten oli ihanaa tehdä töitä, ja meil oli viel uus työntekijä jota sain auttaa! Jotenki aina kiva kun tietää asioita ja voi auttaa toisia :D
Positiivista oli myös se, sen lisäks että selvisin päivästä, että mun jalat kesti hyvin! Luulin et jalat menis täysin rikki mut ei! Ei ees sattunu töiden jälkeen :D Mutta sit koska menin hehkuttaa ystävälle et ei satu, ja olin jääny kaupungille roikkumaan, vasen jalkahan siinä alko sattua. Pahinta sillon kun on istunu jonkun aikaa ja pitää nousta ylös, mut helpottaa kyllä kun vähän kävelee~~
Päivällisenä tortillaa, yumyum!
Oon taas koukuttunu Aika Onlineen :D Maailman paras peli!! Love!! Oon viel saanu aika hyvin levelattua ja paljon rahaa :D
Sit oon alottanu projektin et kuuntelen uutta musiikkia että löytäs lisää hyviä biisejä! Aika hyvin menny :)
Nyt aion tanssia vähän aikaa yksikseni, just because!

Love!
Katori~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti