keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Ureshii desu

Nyt on pakko tänne hehkuttaa :D Eli niille jotka eivät tiedä mitä teen, eli kaikille xD oon töissä kahvilassa, ja tänään sit tuli iso joukko japanilaisia turisteja!! Olin ihan onnesta pyöreänä, ja sit kun vielä pääsin palvelemaan muutamaa ja sain käytettyä vähän japaniakin!! Oli niin ihanaa! Oon ihan älyttömän väsyny, mutta rakastan mun työtä(oikeestaan se on vaan työkokeilu.... :D) ja tää oli ihan ku mun ihanimmista unista. Tulee taas hinku jatkaa japanin opiskelua että jos joskus käy näin uudestaan niin osaan paremmin palvella japaniks!! Myhäilen täällä itsekseni, näyttäs varmaan sivustakatsojasta oudolta :D

Mutta nyt meen laittaa ruokaa, katon Frendejä ja siivoilen kämppää jotta huomenna pääsis siirtelemään huonekaluja uusille paikoille!

Baibai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti